
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
- Kategorie
-
Pilarka spalinowa STIHL MS 400 C-M - 40 cm 3/8" RS 1,6 mm








Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | Zazwyczaj 1 dzień |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność |
Brak towaru w magazynie
|
Waga | 5.8 kg |
Kod kreskowy | |
EAN | 886661240807 |
Pilarka spalinowa STIHL MS 400 C-M
MS 400 C-M to pierwsza na świecie pilarka łańcuchowa z tłokiem magnezowym, zapewniająca doskonały stosunek ciężaru do mocy i bardzo wysokie obroty.
Waga jednostki silnikowej wynosi zaledwie 5,8 kg, a stosunek ciężaru do mocy to 1,45 kg/kW.
Dzięki innowacyjnej technologii pilarka osiąga aż 14.000 obr./min, co zwiększa komfort pracy podczas okrzesywania czy ścinki.
Do zastosowań w leśnictwie przy pracy z drewnem średniowymiarowym.
System filtrów powietrza o długiej żywotności z filtrem HD2 gwarantuje doskonałą filtrację.
Łatwe uruchamianie dzięki jednej pozycji roboczej Start i przyciskowi Stop, system M-Tronic zapewniający stale optymalną moc silnika. Praktyczne korki zbiorników umożliwiają ich łatwe i bezpieczne napełnianie.
Pojemność silnika (cm3) | 66,8 |
Moc (kW) | 4,0 |
Producent silnika | STIHL |
Rodzaj silnika | spalinowy |
Długość prowadnicy (cm) | 40 |
Moc (KM) | 5,4 |
Podziałka (cal) | 3/8 |
|
STIHL M-Tronic (M) System elektronicznej regulacji dozowania paliwa oraz ustawienia czasu zapłonu, dzięki któremu ręczna regulacja gaźnika nie jest już dłużej wymagana. System M-Tronic w który wyposażona została pilarka STIHL MS 400 C-M zapewnia optymalną moc oraz wydajność, a dzięki temu stały zakres obrotów oraz wzorowe przyspieszenie. Ten elektroniczny system sterowania silnikiem z funkcją pamięci reguluje czas ustawienia zapłonu, optymalnie dozuje mieszankę paliwową i zakres obrotów, poprzez rozpoznanie fazy rozruchu (silnik ciepły/ zimny). |
|
Magnezowe tłoki Bardzo lekkie tłoki magnezowe zapewniają doskonały stosunek ciężaru do mocy oraz zwiększoną wytrzymałość i wysokie obroty. (Zdj. poglądowe) |
|
Zawór dekompresyjny Dzięki zastosowaniu w pilarce STIHL MS 400 C-M systemu dekompresyjnego czas otwarcia zaworów w fazie rozruchu silnika jest wydłużony. To z kolei pozwala na znaczną redukcję siły wymaganej do pociągnięcia linki rozrusznika a także odciążenie osoby obsługującej urządzenie i ochronę całego systemu rozruchu urządzenia. |
|
System filtrów powietrza o długiej żywotności Poprzez zastosowanie specjalnego systemu filtrów powietrza większe drobiny i zanieczyszczenia wyrzucane są na zewnątrz, a następnie, przez wznoszącą się rampę dodatkowo wyrzucane do góry. Dzięki temu wstępnie oczyszczone powietrze jest doprowadzane do filtra powietrza. Zastosowanie w pilarce STIHL MS 400 C-M takiego systemu znacząco wydłuża okresy pracy pomiędzy kolejnymi czyszczeniami filtra powietrza. |
|
Dźwignia kombi System M-Tronic rozpoznaje fazę rozruchu na ciepło i na zimno, dlatego na dźwigni kombi znajduje się tylko pozycja startowa. To system elektronicznej regulacji dozowania paliwa oraz ustawienia czasu zapłonu, dzięki któremu ręczna regulacja gaźnika nie jest już dłużej wymagana. System M-Tronic zapewnia optymalną moc oraz wydajność, a dzięki temu stały zakres obrotów oraz wzorowe przyspieszenie. Dzięki uzyskaniu optymalnego przyspieszenia po kilku sekundach pilarka łańcuchowa STIHL MS 400 C-M jest całkowicie gotowa do pracy. |
|
Silnik STIHL 2-MIX Technologia 2-MIX od marki STIHL to innowacyjne rozwiązanie polegające na wytworzeniu powietrznej poduszki umieszczonej pomiędzy wydalanymi spalinami na świeżą porcją mieszanki paliwowo-olejowej w skrzyni korbowej silnika. Warstwa powietrza niezawierająca paliwa wytwarzana jest podczas procesu przepłukiwania. Dzięki takiemu rozwiązaniu zredukowane zostają straty paliwa co ma bezpośredni wpływ również na zdrowie operatora oraz środowisko. |
|
Nakrętka z zabezpieczeniem przed zgubieniem W pilarce STIHL MS 400 C-M zastosowano praktyczną nakrętkę pokrywy koła napędowego, która zabezpiecza ją przed zgubieniem podczas wymiany zestawu tnącego. |
|
Pompa olejowa z regulacją wydajności Pilarka STIHL MS 400 C-M wyposażona została w pompę umożliwiającą precyzyjne dozowanie odpowiedniej ilości oleju do smarowania prowadnicy. Zastosowanie ręcznej regulacji pozwala na redukcję zużycia oleju nawet o połowę. |
|
Czterokanałowa technika STIHL Innowacja wprowadzona przez markę STIHL, która w dużym stopniu podnosi sprawność silnika oraz zapewnia lepsze spalanie paliwa. To wszystko jest możliwe dzięki zastosowaniu czterech kanałów przelotowych, w których następuje zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej przed zapłonem. Dzięki temu zmniejsza się zużycie paliwa a zwiększa moment obrotowy w szerokim przedziale obrotów. |
|
Boczny napinacz piły łańcuchowej Dzięki zastosowaniu w pilarce STIHL MS 400 C-M bocznego napinacza łańcucha piły możliwość skaleczenia o ostrą piłę łańcuchową została zredukowana praktycznie do zera gdyż napinając łańcuch użytkownik nie ma kontaktu z ostrymi zębami piły. To wszystko dzięki zastosowaniu śruby napinacza, którą obraca się specjalnym pokrętłem przechodzącym przez pokrywę koła napędowego piły. |
|
STIHL Ematic-System System, w skład którego wchodzą trzy elementy:
Dzięki systemowi Ematic ilość zużywanego oleju do smarowania łańcucha może być zredukowana nawet o 50%. System zastosowany w pilarce STIHL MS 400 C-M dozuje olej w inteligentny sposób, tak, że dociera dokładnie w te miejsca piły, gdzie jest najbardziej potrzebny. |
|
STIHL ElastoStart System ułatwiający rozruch, który wykorzystuje specjalny element amortyzujący umieszczony w uchwycie rozrusznika. Element ten rozciąga się proporcjonalnie do działającej siły dzięki czemu umożliwia płynne uruchomienie silnika bez konieczności szarpania. Dzięki zastosowaniu systemu ElastoStart mięśnie i stawy użytkownika nie są już tak obciążone, a praca pilarką STIHL MS 400 C-M staje się o wiele wygodniejsza. |
|
Układ wstępnego ogrzewania gaźnika System zapobiegający oblodzeniu gaźnika podczas użytkowania w niskich temperaturach. Pilarka STIHL MS 400 C-M wyposażona w ten układ pracuje niezawodnie nawet wtedy, gdy na dworze panują warunki zimowe. W tym trybie pracy ogrzane powietrze przepływa wokół gaźnika, co zapobiega jego oblodzeniu. |
|
Praktyczny korek zbiornika Konstrukcja korków zbiorników paliwa i oleju w maszynach STIHL została specjalnie opatentowana. Dzięki zastosowaniu takich korków zbiorniki można szybko otworzyć i zamknąć bez konieczności użycia dodatkowych narzędzi. |
|
Filtr HD2 Nowy filtr HD2 wykonany jest z polietylenu i posiada nawet o 70% drobniejsze pory w porównaniu z filtrami flisowymi czy poliamidowymi, co w praktyce oznacza filtrowanie najdrobniejszych cząstek zanieczyszczeń. Nowy filtr jest ponadto wodoodporny, nie absorbuje oleju i można go łatwo oczyścić. Okrągły kartusz filtra można zdemontować bez użycia narzędzi. (zdj. poglądowe) |